23. května 2017 15:57

Televize vysílala 4 hodiny jedinou hlášku ze Simpsonových! Kterou a proč?

Tomu se říká ujetý nápad...

Maratony Simpsonových jsou obvykle vzácnou příležitostí, jak si nárazově osvěžit množinu hlášek a vtipů, a často se u toho i dobře pobavit s přáteli. I na Prima COOL si ostatně čas od času dáme víc dílů za sebou. Australská stanice Eleven však vzala maraton Simpsonů ad absurdum, když divákům po skoro čtyři hodiny pouštěla smyčku několikasekundové scény!

Možná si vzpomínáte na díl 4. řady jménem Homer, spása Springfieldu. Náš skoro-plešatý lenoch se v něm stane odborářem ve snaze zachovat zubní zdravotní pojištění, které by ochránilo Lízina nová megalitická rovnátka.

Právě okamžik, kdy se rozhodne vzdorovat systému, respektive Burnsovu škrtu zubního pojištění ("dental plan"), je i počátkem australské mučicí smyčky. Hned poté se Homerovi v hlavě rozezní Marge, která mu připomíná, že Líza potřebuje rovnátka ("Lisa needs braces").

Celá momentka trvá zhruba čtyři sekundy... v sestřižené smyčce od Eleven se však opakuje 3 hodiny a 45 minut! Na tomhle linku se ostatně můžete na vlastní kůži přesvědčit, že je tento druh maratonu vhodný leda tak jako nástroj mentální tyranie pro výslechy bojovníků ISIS nebo mučení spolubydlících, kteří odmítají vynést odpadky.

Výsledek se zjevně po několika desítkách sekundách stává nesnesitelným i pro ty nejzavilejší fanoušky Simpsonových. Proč tak tedy Australani učinili? Jde o svérázný mučicí nástroj, nebo snad o způsob, kterým se protinožci udržují v mentální síle pro boj se svou megafaunou?

Ani jedno: vysílání běželo v noci jednoduše jako kreativní výplň programu. "Lisa Needs Braces" totiž nejméně půl dekády platí za internetový meme a stanice Eleven toliko využila jeho popularitu. Neznamená to však, že se na něj nikdo nedíval!

Livestreamová verze, posunutá na Facebooku po nočním vysílání, posbírala přes 12 tisíc reakcí, sdílelo ji před 3000 lidí a urvala 8,5 tisíce komentářů. Podle statistik několik lidí video sledovalo až dvě hodiny – není však jisté, jestli si při tom neurvali uši (nebo přinejhorším neztlumili zvuk).

Pro stanici Eleven jde však hlavně o vtípek namířený na své primární publikum – kanál totiž nevysílá skoro nic krom Simpsonů a několika podobných animáků, takže připomínka, jak drsně můžou jeho dramaturgové lásku k Simpsonovým vzít, je nakonec tou největší reklamou, jakou si šlo přát.

Simpsonovi na COOLu běží každý podvečer, prakticky je nejde minout!

Populární pořady na Prima Cool

RE-PLAY

Esport / Publicistický / Zábavný