O čem bude nejdražší horor, který si zaplatili sami fanoušci?

Základna odběratelů zjevně zafungovala a ochotně filmařům zafinancovala vysněný projekt.
Další následovník Záhady Blair Witch se jmenuje Shelby Oaks
Další následovník Záhady Blair Witch se jmenuje Shelby Oaks
Lionsgate Home Entertainment

reklama

Trvalo to pouhých pár týdnů, ale chystaný snímek s názvem Shelby Oaks se na fundraisingové platformě Kickstarter stal nejdotovanějším hororem všech dob. Za projektem stojí youtuber a filmový recenzent Chris Stuckman, jehož kanál má bezmála dva miliony odběratelů. Zjevně i díky jejich zapojení se podařilo dosáhnout tak fascinujícího výsledku a na fanoušky tvůrci zjevně nezapomínají – plánují je zatím nespecifikovaným způsobem zahrnout do natáčení filmu.

Kampaň určená k financování snímku přitom zafungovala extrémně rychle. Už den po jejím zahájení došlo k vybrání cílové částky ve výši 250 tisíc dolarů. Celkově se pak nastřádalo obdivuhodných 1,4 milionu dolarů. „Každý dolar, který vybereme, půjde do příprav filmu,“ řekl producent Aaron B. Koontz. „Máme v ruce ambiciózní scénář a den za dnem se náš rozsah možností, jak realizovat Chrisovu vizi, stával díky této kampani hmatatelnější. Věděli jsme, že máme něco výjimečného, ale tenhle příval podpory byl neskutečně zahanbující a úžasný.“

A o čem by měl snímek pojednávat? Údajně by se mělo jednat o tradiční horor, který však bude obsahovat prvky found footage (které proslavila třeba slavná Záhada Blair Witch). V centru dění bude skupina pátračů po paranormálních jevech, kteří se před lety ztratili. Sestra jedné z členek skupiny po 12 letech narazí na stopu, která by mohla pomoci vysvětlit, co se tenkrát vlastně stalo.

Horor bude navazovat na video o fiktivní skupině jménem Paranormal Paranoids, jejíž záběry byly v roce 2021 prezentované jako zhruba patnáct let staré found footage. Co je pravda a co pouze promyšlená marketingová kampaň? Zdá se, že si Stuckman se svým celovečerním debutem schovává ještě řadu es v rukávu…

ZDROJ: Deadline

reklama

Tento článek najdete v těchto speciálech

reklama