5 věcí, které jsou složitější ve hrách než ve skutečnosti. Uhodnete alespoň jednu?

Nezdá se to, ale hry nejsou vždycky jen příjemným zpestřením volného času
Některé věci jsou ve skutečném životě jednodušší
Některé věci jsou ve skutečném životě jednodušší
koláž Prima COOL

reklama

Hry jsou zábava. Hry tu jsou proto, abychom mohli dělat věci, které v reálném životě dělat nemůžeme. Hry jsou tu pro všechny a splní všechny naše touhy… Anebo taky ne, protože se najde minimálně pět věcí, které ve hrách jednoduše dělat nechcete, i když jde o naprosté banality.

1) PLAVÁNÍ

Znáte ten slastný pocit, položit se na vodu a nechat se nést hladinou bazénu/jezera/moře? Případně se potopit pod hladinu a zkoumat život ryb a nejrůznějších potvor? Fajn, tak si to přetočte do videoher. Kde je nahoře? Kde je dole? Čím se vynořit, čím se ponořit a hlavně – jak se orientovat, abyste mířili tam, kam hra chce? Neskutečná záležitost…

GTA San Andreas
Autor: Rockstar GTA San Andreas

2) ŘÍDIT AUTO BEZPEČNĚ

Řídili jste někdy auto ve skutečnosti? Na normálních silnicích v zásadě nuda – jezdíte podle předpisů, stojíte na červené a určitě jen tak nevjedete na chodník mezi lidi. Ve hrách se po vás ale obvykle chce naprostý opak a běda tomu, kdo by chtěl i ve virtuálním světě jezdit podle vyhlášky. Většinou to skončí tím, že do vás stejně někdo nabourá, anebo to jednoduše nezvládnete vy a skončíte zapasovaní na semaforu mezi ostatními auty.

GTA V
Autor: Rockstar GTA V

3) CHODIT POMALU

Opět – ve skutečném životě je chůze přirozeností, umíme vyvinout hned několik rychlostí a plynule mezi nimi přecházet. Ale zkuste si v rámci nějaké upovídané sekvence držet krok s jinou postavou?! Buďto jdete moc rychle, nebo moc pomalu, v těch ještě horších případech se pak nejste schopní nikam trefit a jste všem (včetně vás) k smíchu.

Metal Gear Solid
Autor: Konami Metal Gear Solid

4) ORIENTACE

Pokud nejste zrovna přirozený antitalent, asi se vám nestane, že byste v nějaké budově extra zabloudili. Jistě, každý si může splést patro, případně chybně odbočit, orientace ale nebývá takovým problémem. Ve hrách je tomu ale přesně naopak a přiznejte se všichni z vás, kdo jste chodili po jedné mapě pořád dokola a hledali dveře, které tam přeci někde musí být!

Resident Evil
Autor: Capcom Resident Evil

5) UDRŽET KAMARÁDY NA ŽIVU

S kamarády chodíme ven, pomáháme jim, možná jim jdeme i za svědka na svatbu, rozhodně s nimi ale nemusíme vyvádět takové psí kusy jako ve hrách. Kdykoliv se ve hře objeví „parťák“ či „kamarád“, měli byste se mít na pozoru! Takový přítel se totiž vyznačuje absentujícím mozkem a bude po vás chtít, abyste mu přesně říkali, kam jít, napomínali ho v případě, nebude-li přikrčen a samozřejmě ho vysekávali ze všech průserů. Vážně radost…

Bioshock Infinite
Autor: 2K Games Bioshock Infinite

reklama

reklama