28. listopadu 2019 16:34

9 nejzajímavějších novinek o Cyberpunku 2077: Čekají nás neobvyklé sexuální scény

Probrali jsme se oficiálních várkou nových informací o očekávaném herním hitu.

Ve Varšavě se konala komunitní akce pořádáná CD Projektem a hodně dotazů padalo na hru Cyberpunk 2077. Posbírali jsme nejzajímavější odpovědi od tvůrců hry. Odhalují některé dosud nejasné vlastnosti chystané pecky, která vyjde už 16. dubna nadcházejícího roku.

1) Délka hlavního příběhu

Měl by být o něco kratší než ve třetím Zaklínači, ale na rozdíl od něho bude mít vysokou znovuhratelnost s jinak vytvořenou hlavní postavou, která odemkne nové možnosti jeho vývoje. Vývojáři však řekli, že zatím mají časově změřenou jen hlavní linii s největšími vedlejšími questy. Těch menších bude hromada a půjde je plnit i po uzavření příběhu, kdy vás hra nechá na rozehrané herní mapě.

2) Úkoly nové generace

Opět došlo ke srovnání se Zaklínačem 3. Zatímco tam šlo questy přirovnat k linii, ze které vystupují další linie a některé z nich se vracejí k té hlavní, tak v Cyberpunku 2077 je struktura questů podstatně rozvětvenější. Z hlavní linie vystupuje obvykle několik linií, z většiny z nich ještě další linie, které se vzájemně proplétají. Jeden vedlejší quest může ovlivnit další vedlejší questy a zároveň i hlavní příběh a to v daleko větší míře, než tomu bylo u Zaklínače.

3) Rozbij, nabourej a zapal

Zničitelnost prostředí má dosahovat mimořádné úrovně. Zhruba tři čtvrtiny objektů ve hře půjde nějak rozmlátit, rozstřílet či poškodit. Objevil se i dotaz, zda budeme moci město vypálit v návaznosti na hlášku postavy Johnnyho Silverhanda v podání Keanu Reevese: "We have a city to burn!" "Samozřejmě," odpověděli zástupci CD Projektu.

4) Jízda s větrem o závod

Prozatímní ukázky ze hry budily značné rozpaky co se týče pohybu a chování vozidel. Vývojáři však na jízdním modelu výrazně zapracovali. Má být stále arkádový, ale dle jejich slov o něco méně, než jak je tomu třeba v případě GTA V. Chystá se taky hlubší systém úpravy vozidel než jen změna barvy nebo jejich polepení.

5) Kecy nebudou v kleci

Když během dialogů nevyberete žádnou odpověď, může vaše mlčení vyvolat různé reakce a ponesete si často následky. Funkce přeskakování dialogů prošla asi deseti různými prototypy a nakonec ji udělali realističtější než jen jako pouhé odsekávání vět. Součástí kybernetických vylepšení budou překladače mnoha jazyků v Night City, bez nichž opravdu uslyšíme jen danou řeč bez nápovědy či titulků.

6) Prima Living

Užijí si i fandové vymazleného bydlení. Byt hlavní postavy V se bude s postupujícím dějem proměňovat a ovlivní ho vaše životní volby i případné návštěvy. Bude dost interaktivní, ale nakolik ho budete moci sami upravovat, jsme se zatím nedozvěděli.

7) Sex je náš, dělá dobře mně i tobě

Podobně jako v Zaklínači se dočkáme dospělého zobrazení sexuality. Prý se můžeme těšit na dostatečné množství různých sexuálních scén, které však budou mít nezvyklou podobu, protože je častokrát uvidíme z pohledu vlastních očí.

8) Nový lepší člověk

Naše postava bude muset jíst a pít, ale základní potřeby i regeneraci bude moci později vyřešit i kyberimplantát. Drobnější tělesná vylepšení si budeme moci instalovat sami, ale na ta větší, třeba čepele Mantis Blades, budeme muset jít na operační sůl takzvaného riperdoca. Samotné druhy čepelí či jejich dílčí mechanismy si však po takové větší tělesné úpravě zase vyměníme sami.

9) Mikrotransakce?

Přestože internetem proběhla zpráva o chystaných mikrotransakcích, na konferenci o nich nepadlo ani slovo. CD Projekt pouze řekl, že neví, jak bude vydělávat na chystané multiplayerové části. Mluvilo se pouze o "rozumném zpeněžení", kdy by hráč, co nechce platit, nebyl v nevýhodě, ale zároveň pocítil, že za své peníze dostal něco hodnotného.

Která z novinek vám přijde nejzajímavější?

Radek Londin

redaktor FTV Prima

Všechny články autora

Populární pořady na Prima Cool

RE-PLAY

Esport / Publicistický / Zábavný