Assassin's Creed Valhalla má mít největší herní mapu ze všech dílů série

Na velikosti záleží, říkají si zřejmě v Ubisoftu.
Assassin's Creed Valhalla
Assassin's Creed Valhalla
Ubisoft

Jedna z prvních informací při oznámení nového vikingského dobrodružství ze série Assassin's Creed říkala, že by hra neměla být tak ohromná a dlouhá, jako tomu bylo v případě řeckého předchůdce Odyssey. Nemalé části fanoušků už totiž začalo vadit, že jen pro základní dokončení hry je potřeba minimálně 40 hodin a kompletní dokončení včetně datadisků pak zabere hodně přes stovku.

S touto zprávou přišel na svém Twitteru šéf komunikace Ubisoftu pro Blízký východ Malek Teffaha. Jenže jeho tweet byl mezitím ze sociální sítě smazán a vystřídala ho v podstatě opačná informace. Dal ji ve francouzském videorozhovoru hlavní producent hry Julien Laferrière, který v překladu řekl:

„Co se týče velikosti světa, je Valhalla pravděpodobně trochu větší než AC Odyssey. V této fázi nemám přesná čísla, ale vytvořili jsme nejen celé území Anglie, ale také část Norska. Součástí jsou i tajné světy, o kterých zatím nemůžu mluvit, ale přispívají k velikosti hry. Není to malá hra. Je to hra, která je jasná svými ambicemi, aby nabídla hráčům opravdu hodně hodin zábavy.“

Assassin's Creed Valhalla
Autor: Ubisoft Assassin's Creed Valhalla

Přestože už bylo známo, že se fanoušci dočkají velké části Anglie a Norska, bylo těžké odhadnout, jak se takové území přenese do měřítka herní mapy. Teď už ano. Laferrière zmínil rovněž tajné světy, což by měly být mytologické krajiny severských bohů, které jistě budou hrát ve hře významnou roli a navštívíme je nejenom v příběhových animacích.

Dodejme, že Valhalla vyjde letos na podzim pro stávající i budoucí generaci konzolí a PC. Více podrobností o hře se dozvíme v rámci videoprezentace Ubisoft Forward plánované na 12. července.

Co říkáte na novinku, že hra nebude menší, ale naopak ještě obsáhlejší než Odyssey?

Tento článek najdete v těchto speciálech

reklama