Diablo IV bude mít otevřený svět inspirovaný sérií Far Cry

Vývojáři z Blizzardu chystají pro čtvrté Diablo řadu novinek.
Diablo IV
Diablo IV
Activision Blizzard

reklama

Nejnovější vývojářský update na stránkách Blizzardu popsal několik zásadních novinek, které se chystají pro Diablo IV. Týkají se způsobu vyprávění příběhu i daleko otevřenější povahy herního světa.

Celá herní mapa Sanctuary bude v podstatě open-world, který budeme osvobozovat od démonických sil. Právě zde lze spatřit podobnost například s posledními díly série Far Cry nebo se Zaklínačem 3, kde jsme mohli osvobodit kemp či vesnici, která se pak stala přátelským místem s novými NPC, bonusy a možnostmi aktivit mimo hlavní příběhovou linii. 

Náhled herní mapy v Diablo IV
Autor: Blizzard Náhled herní mapy v Diablo IV

Chystané Diablo bude obsahovat právě takové kempy (camps), tedy místa, v nichž se přemnožily síly zla a pokud je osvobodíme, dostane se nám odměny v podobě oživené vesničky či jeskyně, které budou sloužit taky coby nový waypoint. Jako příklad uvádějí vývojáři třeba městečko, kde kletba proměnila obyvatele v hromádky soli, jiná zase podzemní kryptu, kde zlý duch přeskakuje z jedné kostry na druhou.

Nový bude taky způsob vyprávění. Malé portrétky v dialozích z Diabla 3 vystřídá přiblížení kamery k samotným postavám a uvídíme jejich gesta i mimiku, včetně speciálních animací pro ústřední charaktery.

V nejduležitějších příběhových momentech se dočkáme filmových sekvencích, které se budou renderovat v reálném čase přímo v enginu, díky čemuž uvidíme našeho vlastního hrdinu přesně v herní podobě - včetně aktuálně zvolené zbraně a brnění.

Co říkáte na změny v novém Diablu?

reklama

Tento článek najdete v těchto speciálech

reklama