Call of Duty: Modern Warfare slibuje parádní nové pojetí příběhu. Pomáhá s ním i veterán od Uncharted

Už žádné střílení na všechno, co se hýbe.
Call of Duty: Modern Warfare
Call of Duty: Modern Warfare
Infinity Ward
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Call of Duty: Modern Warfare, které vychází už 25. října na všech velkých platformách, slibuje zásadní změnu ve vyprávění příběhu. Tvůrci z Infinity Ward prozradili více podrobností magazínu Game Informer, z kterých je jasné, že éra hrdinské střelby teroristů za epického západu slunce je u konce.

Vývoj scénáře dostal na starost Taylor Kurosaki, který příšel do týmu ze studia Naughty Dog, kde se podílel hlavně na videosekvencích pro druhý a třetí díl Uncharted. Soustředí se na to, aby si hráči vytvořili silnější pouto k jednotlivým postavám, aby chápali jejich perspektivu a dokázali pochopit jejich rozhodnutí, i když s ním třeba nesouhlasí. Nic v novém Modern Warfare nemá být černobílé.

Call of Duty: Modern Warfare
Autor: Infinity Ward Call of Duty: Modern Warfare

Příběh se má větvit méně než v minulosti. Soustředit se má na dvě hlavní postavy. První bude příšlušník CIA s přebujelým smyslem pro spravedlnost Kyle Garric. Druhý hlavní aktér se jmenuje Alex a jde o rebela z fiktivního blízkovýchodního státu Urzekistánu, který chce především svobodu, ale na cestě k ní bude se bude dostávat do situací, které vlastně nemají žádné dobré řešení.

Ve většině misí bude na hráčích, aby vyhodnotili hrozbu a rozhodli se, kdy stisknout spoušť. Prostřílet se tupě levelem i na úkor civilistů nebude možné, i když hra dává prostor právě pro chyby a "špatná rozhodnutí", která pak zapracuje do emocionálního vyznění celé mise. 

Věříte, že se podaří tvůrcům Modern Warfare naplnit sliby o zážitku nové generace? 

Reklama
Reklama