10. září 2016 13:52

RECENZE: Kartičky Hearthstone dostaly další rozšíření! Spojení s Warcraftem je dokonáno

A odteď tuhle mánii budou hrát všichni!

Vývojáři z Blizzardu mají jednu výhodu – pracují na hrách, jejichž univerza je velice snadné spojovat. Ať už se bavíme o Heroes of the Storm nebo o kartách Hearthstone, známé postavy z ostatních her skvěle zapadají do tématu a fungují i jako vábnička na fanoušky. V kombinaci s nedávno uvedeným filmem Warcraft a datadiskem Legion pro World of Warcraft, se proto zdá jako trefa do černého, že zmiňované karty rozšíří… no, zkrátka, postavy z Warcraftu!

STREJDA MEDIVH

Pokud jste hráli jakékoliv rozšíření pro Hearthstone, skladba One Night in Karazhan vám bude povědomá. Opomeneme-li příběh, točící se kolem party, kterou koná Medivh ve své věži, je nutné řešit všechny problémy, zachránit strážce a samozřejmě i samotnou párty. Řečí hry to je prolog a čtyři části hradu, kde na vás samozřejmě čekají zlovutní bossové.

Poskládat si balík tak, abyste byli schopní jednoho po druhém sejmout, je samozřejmě ta největší výzva. Jednou je to záplava malých mobů, kteří kašlo na kvalitu a rozcupují nepřítele svým počtem, jindy je to hra na kočku a na myš. Vždycky ale platí, že je potřeba trochu toho pověstného štěstíčka, abyste dokráčeli na konec a mohli si odškrnout – splněno.

KARTIČKY PRO DETIČKY?

Vydání „Karazhanu“ by nicméně mohlo evokovat, že se obtížnost hry začíná povážlivě snižovat, protože porazit všechny bossy není zrovna úkol hodný heroických výkonů. Netvrdíme, že s nimi nebudete mít práci nebo že zvládnete projít jako nůž máslem, celkově je ale hraní spíše zábavou, nežli úsilím. Jistě, vždycky můžete sáhnout po „Heroic“ verzích bossů, jde ale o nadstavbu a mnohem podstatnější je balanc standardních playů. Tam uplatníte dohromady 45 nových karet, z čehož 18 je neutrálních a zbytek už plně svázán s jednotlivými třídami. Karty postupně odemykáte tím, jak postupujete křídly hradu a doplňujete balíček podle libosti.

Vždycky můžete sáhnout po „Heroic“ verzích bossů, jde ale o nadstavbu a mnohem podstatnější je balanc standardních playů.

Nedílnou součástí hry je pak samozřejmě i multiplayer, kde je vždycky podstatné, nakolik jsou karty vybalancovány. V tomto ohledu nicméně odvedli vývojáři a hlavně testeři obrovský kus práce a nové karty do hry bezproblémově zapadají. Celkově tedy musíme snažení Blizzardu pochválit, a jak už bylo řečeno v úvodu, nejen za rozšíření Hearthstonu. Jedině snad ta cena by mohla být faktorem, který na začátku hráče odradí – i přes celkových 20 dolarů ale noc v Karazhanu doporučujeme!

HODNOCENÍ: 8/10