4 zásadní věci, které možná nevíte o remaku Mafie: Náročnost přestřelek a jízdy půjde nastavit

Remake první Mafie konečně ukázal gameplay, který vzbudil v Česku silné reakce. Zároveň s ním však poskytli tvůrci z Hangar 13 rozhovory několika herním médiím, kde popsali všechny důležité aspekty hry. Vybrali jsme to nejdůležitější, co prozradil kreativní producent studia Haden Blackman a hlavní producent hry Devin Hitch.
Autoři přiznali, že soubojový systém vychází z Mafie III, ale půjde ho více nastavit – zda se bude hráči automaticky regenerovat zdraví, nebo bude muset hledat lékárničky či asistence při míření. Hra taky bude obsahovat klasické nastavení, kdy jízda auty získá více prvků simulace a taky policie bude rázněji reagovat na přestupky a jen tak něco hráči neodpustí.
Závod na okruhu se zařadí mezi vrcholy hry s velkolepými emocemi i filmovým zpracováním. Bude mít několik samostatných nastavení obtížnosti a oproti originálu bude zkrácen z pěti na tři kola. „Kdo u nás v týmu dokončil závod na klasickou obtížnost, získal si fakt uznání,“ vysvětlil Hitch. Komu nepůjde ho vyhrát, může ho přeskočit.
Jádrem předělávky má být stejně jako v originálu příběh, nepůjde tedy o klasický moderní open-world se spoustou aktivit na mapě, i když vývojáři přidali například sběratelské předměty. Město bude prostornější, ulice i silnice širší a s více výhledy na hlavní dominanty Lost Heaven. Vychutnat si ho půjde ve volném módu Extrémní jízda, který tvůrci nepřímo potvrdili.
Hlavním důvodem odkladu na 25. září podle Blackmana nebylo ani tak dokončování samotné hry, ale její lokalizace, protože na překladech a dabingu pracují s extermíni firmami, které z důvodu koronaviru nestíhají vše v napnutých termínech. S vylepšením pro next-gen konzole se momentálně nepočítá, i když na nich Mafia: Definitive Edition poběží. „Bude záležet na úspěchu hry, zda ji ještě nějak vylepšíme,“ upřesnil Blackman.
Těšíte se na předělanou Mafii?