Bohemian Rhapsody 2: Queeni prozradili, jak to vypadá s pokračováním hudebního hitu. O čem bude?

Původně Queen pokračování odmítli, ale časy se mění.
Bohemian Rhapsody
Bohemian Rhapsody
20th Century Fox

reklama

Nejúspěšnější hudební a biografický film všech dob Bohemian Rhapsody se možná dočká pokračování. Ještě minulé léto přitom kytarista Queen a hlavní hybná síla prvního filmu Brian May něco takového odmítal: „Nemyslíme si, že zbyl prostor na další film. Máme nějaké další nápady, ale nemyslím si, že dojde k pokračování, řekl tehdy magazínu Rolling Stone.

Jenže kapela a producenti aktuálně vidí věci jinak, což v živém instagramovém přenosu pro NME potvrdil opět Brian May: „Aktuálně zkoumáme, jak příběh z jedničky posunout dál. Bude těžké navázat, protože nikdo z nás nečekal, jak úspěšný ten film nakonec bude, přestože jsme se do něho opřeli celým svým srdcem i duší... Potřebujeme skvělý scénář, což bude chvíli trvat.

První film končí triumfem Queen na charitativním koncertu Live Aid v roce 1985 a zjištěním, že je Freddie Mercury HIV pozitivní, což sice neodpovídalo skutečné chronologii událostí, ale ve filmu to fungovalo jako hořkosladké vyvrcholení.

Bohemian Rhapsody
Autor: 20th Century Fox Bohemian Rhapsody

Navazující film by se musel soustředit spíše na neodvratný osud kapely i jejího frontmana, což by ubralo z pozitivní energie, která udělala z původního filmu takový fenoném. Existuje však prostor, že by se nový příběh zaměřil na jiný aspekt a období kapely nebo šel méně životopisným směrem a tím se vyhnul nutnosti pokračovat tam, kde ten předchozí skončil.

Bohemian Rhapsody vydělalo celosvětové v kinech závratných 904 milionů dolarů, čímž se zařadilo po bok zavedených hitových sérií nebo komiksových značek. Rozpočet filmu byl přitom relativně skromných 55 milionů dolarů. V Česku návštěvností dokonce překonal Avatara. Získal taky čtyři Oscary – za herce v hlavní roli Freddieho Mercuryho si ho odnesl Remi Malek, pak taky za střih, mix zvuku a střih zvuku.

Dali byste si Bohemian Rhapsody 2?

reklama

reklama