Spotify umožní neplatícím přeskočit reklamu. Jak to bude fungovat?

O důvod méně platit za verzi Premium?
Spotify testuje možnost přeskočit reklamu
Spotify testuje možnost přeskočit reklamu
istock / koláž

reklama

Spotify spouští pilotní funkci, při které budou moci neplatící uživatelé přeskočit reklamy, a to v audio i video formě. Největší streamovací služba předpokládá, že budou lidé přeskakovat jenom reklamy, které jim nepřijdou zajímavé a Spotify tak vlastně získá lepší informaci o jejich nákupních preferencích, a bude jim tak moci nabídnout reklamy méně, ale účinnější. Zadavatelé inzerce nemají za přeskočené reklamy platit.

Možnost přeskočení reklam zatím dostali posluchači v Austrálii. Podle zkušeností z této země se pak Spotify rozhodne, zda to umožní globálně.

Dalo by se říci, že jde o neuvážený krok, jelikož Spotify snižuje motivaci uživatelů přejít na placenou verzi Premium. Jenže tu volí mnoho lidí z jiných důvodů – například pro možnost stahovat hudbu pro offline poslech, otevření všech módů přehrávání nebo možnosti přepnout na vyšší kvalitu zvuku.

Posloucháte Spotify zdarma? Štvou vás v něm reklamy?

reklama

reklama