Spotify dostane konkurenci od TikToku. Co všechno bude umět?

Hitová aplikace chce nabídnout kompletní hudební menu.
TikTok chce konkurovat službám jako Spotify
TikTok chce konkurovat službám jako Spotify
iStock.com / TikTok / koláž
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Aplikace TikTok se svými krátkými hudebními videi o délce 15 sekund patří mezi největší mobilní hity současnosti. Není tedy divu, že se rozhodl fušovat do streamování hudby ve stylu služeb jako Spotify, Apple Music nebo YouTube Music. Hlavním tahákem má být nižší cena.

Společnost ByteDance už dokončuje vyjednávání s hudebními vydavatelstvími včetně těch největších jako Universal Music, Sony Music nebo Warner Music. Podle prvních informací by nová hudební služba neměla nabízet program zdarma, nutností bude platit měsíční poplatek, který by však měl být nižší než u konkurence. 

TikTok
Autor: ByteDance TikTok

Jako první ji vyzkouší uživatelé z Indie, Indonésie a Brazílie, chystá se však i vstup na další světové trhy včetně USA, kde však může TikTok narazit, jelikož jde o čínskou společnost, kterou tamní vládá vnímá jako nespolehlivou, co se týče bezpečnosti dat. Například videa z TikToku se zálohují až do Singapuru, kde nelze nijak kontrolovat, co se s nimi děje.

Hudební služba by měla mít podobnou funkčnost jako zmíněné Spotify včetně speciálně sestavených playlistů na základě hudebního vkusu každého uživatele. Výhodou však bude propojení s TikTokem a možnost plynule přepínat na přehrávání či nahrávání videí k dané písničce.

Platili byste si hudební předplatné od TikToku?

Reklama
Reklama