Slavný pivovar předělal své staré sexistické reklamy, aby z nich měly radost i dnešní ženy

Kdysi bylo pivo výhradně pitím pro muže. Ale časy se mění.
Budweiser odstranil ze svých starých reklam sexismus
Budweiser odstranil ze svých starých reklam sexismus
Budweiser
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Žena patří k plotně a její manžel si zatím hezky sedne k telce a otevře pivečko. Nebo mu ho spíš otevře jeho poslušná ženuška. A nedejbože, že by bylo špatně vychlazené! Tak přesně takový obrázek ukazují reklamy na americké pivo Budweiser z padesátých a šedesátých let, které ukazují tradiční rozdělení rolí. To se ale za ty desítky let dost proměnilo.

Emancipace zkrátka ušla slušný kus cesty, z čehož zrovna výrobci piva nemusí mít těžkou hlavu, můžou totiž svůj zlatavý mok skrze reklamu prodávat i ženám, jelikož pivo už zdaleka není čistě mužským nápojem. Ukazuje to i hravý pokus, jak Budweiser u příležitosti MDŽ předělal staré reklamy do podoby, kdy si na pivu pochutnají taky ženy... a klidně i bez mužů.

Reklama
Reklama