19. října 2016 15:38

Tohle je 5 nejbohatších youtuberů světa! První místo vás totálně překvapí, drží ho holka!

Pořád nerozumíte tomu, jak se dají vydělat peníze na YouTube?

Na YouTube se točí stovky milionů dolarů. Za reklamy nebo jen za čistá zhlédnutí – peněz leží na největším videoportálu opravdu hodně a někdy se stačí pro ně pouze ohnout. Všichni youtubeři, které naleznete v žebříčku níže, mají jedno společné – začali úplně jednoduše tím, že zapnuli kameru a navzdory kritice se nebáli vyzkoušet něco nového. Teď můžete sledovat, kolik peněz už stihli ve svých mladých životech vydělat!

5) Grace Helbig | 5 milionů dolarů

Začínáme pátým místem, které pro sebe uzurpovala Grace Helbig. V roce 2007 se přestěhovala do New Jersey a v domě, o který se starala pro jednu rodinu, začala z nudy točit vlogy. O devět let později o ní mluvíme jako o jedné z nejlepších komediantek a nejvlivnějších youtuberek planety.

4) Markiplier | 5,1 milionů dolarů

Pokud jste nikdy nechápali, jak si někdo může vydělávat tím, že se natáčí u hraní videí, pak se začněte zajímat o Markipliera. Nemusíte ho sledovat pravidelně, ale podívejte se na to, jak málo stačí k tomu, abyste mohli být ve 26 letech v podstatě za vodou. Markiplier má přes 12 milionů odběratelů, často se věnuje charitě, vydělává spoustu peněz a to všechno během 4 let jeho aktivní kariéry.

3) Smosh | 11,8 milionů dolarů

Se třetím místem se posouváme o velký skok kupředu ke komediální dvojici Smosh. Chlapci začali už v roce 2005, za dobu své aktivní kariéry ale ušli pořádnou cestu. Ještě před pěti lety měli „pouze“ 3 miliony odběratelů a výdělek kolem 100 000 dolarů, pak se ale díky skečům a zábavným videím posunuli kupředu a dnes už mají odběratelů 22 milionů. Dobrá práce!

2) PewDiePie | 18 milionů

Švédskou raketu netřeba představovat – Felix Kjelberg je člověk, který má nejvíce odběratelů a logicky i spoustu peněz. Pravidelně se umisťuje v žebříčcích nejvlivnějších mladých lidí, podporuje celou řadu projektů a má více než 12 miliard celkových zhlédnutí na YouTube. Stále ale tvorba videí tvoří většinu, proto má na kontě „pouze“ 18 milionů dolarů.

1) Michelle Phan | 50 milionů dolarů

Učit by se měl od slečny Michelle Phan, která to má přesně naopak. Většinu její beauty-vlogerské činnosti naplňují reklamní kampaně pro Lancome a další kosmetické značky, přičemž videa ji také pěkně vydělávají, ale není na nich závislá. Má také nepoměrně méně odběratelů, nežli PewDiePie – momentálně necelých 9 milionů – a také nepřidává videa bůhvíjak často. Přesto je multimilionářka a nemusí nic moc řešit…

Populární pořady na Prima Cool

RE-PLAY

Esport / Publicistický / Zábavný