Vodafone YOU FEST sklidil obrovský úspěch, navštívilo jej 6 tisíc lidí

První ročník Vodafone YOU FESTu, který přinesla Prima COOL spolu s ÓČKEM, zaznamenal u návštěvníků nevídaný úspěch. Na tuto unikátní akci, která se vyznačuje jedinečným snoubením hudby, youtuberingu, gamingu, lifestylu a fresh food festivalu přišlo 6 tisíc lidí.
Vodafone YOU FEST 2016
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Již hodinu před otevřením areálu naplánovaným na 11 hodin, tvořily davy návštěvníků stametrové fronty. Oficiální start hudebního a YouTuberingového programu byl ohlášen na poledne. „Vodafone YOU FEST se zapsal jako neobyčejná událost, která předčila veškerá naše očekávání, a to nejen masivní účastí 6 tisíc návštěvníků, ale hlavně jejich prožitkem. Přenesli jsme zábavu z obrazovky do skutečného světa a nabídli tak mladým i jejich rodičům multižánrový festival s rozmanitou škálou vyžití,“ říká marketingový ředitel FTV Prima Aleš Pýcha.

U hlavní brány pražského Výstaviště čekala na diváky auta jako z oblíbeného pořadu Top Gear. Nad nimi létaly drony v TECH ZONE, která lákala všemožnými technickými vymoženostmi a vychytávkami. Následovala FOOD ZONE, jež nabízela chutě ze všech koutů světa. Nechyběl ani ADRENALIN PARK, kde se zájemci učili jezdit na skate boardu v U-rampě a vyzkoušeli si na vlastní kůži workskop bojového umění nejen s Benem Cristovaem.

V centrální části Průmyslového paláce byla COOL GAMING ZONE, kde celý den probíhala talk show Zdeňka Prince s těmi nejoblíbenějšími YouTubery a gamery. Návštěvníci se zde utkávali v turnajích o zajímavé ceny na herních konzolích, mohli si vyzkoušet několik typů virtuální reality, hry a gadgety, z nich mezi ty nejoblíbenější patřila obří interaktivní stěna #jetovtobě od Vodafone. 

„Jsme nadšení, jaký ohlas Vodafone YOU FEST mezi návštěvníky zaznamenal. Hlavním důvodem, proč jsme se rozhodli spojit značku Vodafone s YOU FESTem, je náš koncept #jetovtobě, kterým chceme podpořit mladou generaci a dodat jim kuráž, aby se nebáli jít v životě za svým a dělat to, po čem touží. Rádi jsme proto na festivalu uvítali všechny influencery a youtubery, se kterými v kampani #jetovtobě spolupracujeme,“ říká manažerka pro řízení značky a kampaní společnosti Vodafone Vladimíra Doleželová.

Levé křídlo Průmyslového paláce bylo ve znamení CHILL&RELAX pro zábavu celé rodiny. Na ty nejmenší čekaly oblíbený Primáček a další zábava, rodiče si mohli dopřát relaxaci v CHILLOUT ZONE, pro muže byla připravena MEN´S ZONE s péčí o vlasy a vousy nebo ukázkou kvalitních hodinek a dalšími aktivitami.  I ženy se mohly nechat hýčkat péčí o pleť, nehty i vlasy či absolvovat workshop líčení s oblíbenou make-up YouTuberkou GetTheLouk.

Pravé křídlo Průmyslového paláce patřilo ÓČKO MUSIC ZONE, kde celý den probíhaly koncerty těch nejoblíbenějších hudebních idolů dnešní mladé generace. Posluchači si v úžasné atmosféře užili show kapely Slza, ATMO music, Sebastian, Moniky Bagárové, Light&Love či Pavla Callty a mnohých dalších, kteří se svým fanouškům vzápětí celé hodiny podepisovali, fotili se s nimi a sdíleli jejich nadšení a zážitky. Mezi jednotlivými hudebními vystoupeními pódium patřilo influencerům ze seskupení #jetovtobě v čele s Benem Cristovaem, Dominikem Ferim, Martinem Rotou, Fallenkou a dalšími.
Hudební program zakončila hip hopová formace H16 v čele s Majkem Spiritem, kteří se postarali o nejživelnější show celého dne.

„Že téma tváří YouTuberů, mladých hudebních interpretů stejně jako téma gamingu táhnou, jsme věděli. Pokusili jsme se ale vytvořit komplexnější zážitek pro teenagery, mladé okolo dvacítky a jejich rodiče. Díky týmu ÓČKA, Primy COOL, Vodafonu a dalších partnerů se nám to, věřím, povedlo,“ říká Štěpán Wolde, generální ředitel  ÓČKA.

Akci připravila agentura SOLOOTIONS.
Bližší info na prima-cool.cz a vodafoneyoufest.cz
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama