BMW ukázalo stroje budoucnosti v extravagantním videu

Minulý rok představila automobilka BMW projekt nazvaný "Next 100". Ten navazuje na oslavy 100letého výročí značky a na několika působivých konceptech ukazuje, kam bude značka v příštích letech směřovat.
Budoucnost podle BMW
Budoucnost podle BMW
BMW

reklama

A nepůjde jen o vyspělé technologie, ale také o hodně odvážný design. V rámci této kampaně byl nyní představen také nový televizní spot. Reklama se jmenuje New Era, tedy nová éra. Automobilka v ní ukáže všechny své značky, respektive jejich koncepty budoucnosti najednou. Uvidíme tak vedle sebe koncepty BMW, MINI, Rolls-Royce a motorku BMW.

Video se zabývá mobilitou budoucnosti, využíváním elektrické energie jako pohonu, autonomním řízením, ale také bezpečností silničního provozu. První výsledky kampaně "Next 100" – tedy hotová auta i další koncepty – uvidíme už v několika příštích měsících a letech. Za reklamním spotem stojí agentura Interone a natáčel se po celém světě. Záběry pocházejí z amerického Los Angeles, ale také z thajského Bangkoku.

Jak se vám taková futuristická vize líbí? Umíte si představit, že třeba svá vnoučata budete vozit v něčem podobném? Dejte nám vědět.

reklama

reklama