Čtyřválcový Mustang měl drtit osmiválce. Tuning ale nepřežil

Současná auta dostávají pod kapoty malé přeplňované agregáty, které jsou už z továrny často naladěny na velmi vysoké výkony. Dělají to všichni výrobci, nikdo ale moc netuší, co takový motor vlastně vydrží.
Čtyřválcový Mustang měl drtit osmiválce. Tuning ale nepřežil
Čtyřválcový Mustang měl drtit osmiválce. Tuning ale nepřežil
BigKleib34

reklama

U nového auta máte záruku minimálně dva roky, takže jste alespoň chvilku „chráněni“. Ale co když si v základu malý, ale přeplňovaný motor rozhodnete upravit? Vystavujete se pak riziku, které také může vyústit v průšvih, který je zachycen na videu. Uvidíte na něm Ford Mustang se čtyřválcem EcoBoost, který byl ale majitelem notně poladěn.

Nevíme, jaký je jeho výsledný výkon, ale vzhledem k použití speciálních zadních pneumatik a vzhledem k tomu, že sprint na čtvrt míle zajíždí za asi 11 sekund, sériových 300 koní mít asi nebude. S největší pravděpodobností majitel šel na vyšší výkon tou nejjednodušší cestou. Prostě zvýšil plnící tlak turba. A asi celkem dost. Na sprintech zářil, zajel několik opravdu dobrých kol, ale pak to přišlo. Motor se rozhodl odejít do věčných lovišť a na důkaz toho vypustil všechen olej pod auto. Smutný konec jednoho Mustanga, který před sebou měl možná zářnou budoucnost na sprintech na čtvrt míle. Možná by to příště místo dětského motůrku chtělo koupit něco většího. :)

reklama

reklama

Něco se chystá. Nová prima+ již brzy!