Kabrio, které vám vyrve vlasy. Má přes 700 koní

Sezóna jízdy takzvaně nahoře bez konečně zase začíná. Prvních pár slunečních dní vytáhlo z garáží kabriolety všeho druhu, ale jestli mezi nimi chcete opravdu vyčnívat, sáhněte po Porsche 911 Turbo Cabriolet v úpravě TechArt.
TechArt GTstreet R Cabriolet
TechArt GTstreet R Cabriolet
TechArt

reklama

TechArt to s Porsche umí. Jejich poslední projekt rozhodně není výjimkou. Základem úpravy s názvem TechArt GTstreet R Cabriolet může být jak 911 Turbo, tak silnější 911 Turbo S. Úpravce autu přidal několik dílů karoserie z uhlíkových vláken a také několik aktivních aerodynamických prvků. Mezi ty patří například přední a zadní spoiler. Oba jsou schopny v režimu Performance a při jízdě rychlostí 300 km/h vyvinout přítlak až 321 kilogramů.

V závislosti na tom, jestli je vůz vybaven systémem Porsche Dynamic Chassis Control, má TechArt připraveny různé kombinace pružin a tlumičů. K tomu nabízí systém TechArt Noselift, který na povel umí zvýšit nebo snížit světlou výšku auta až o 60 mm. Ve městě je to podle nás pro placatá Porsche nepostradatelný pomocník.

Design auta skvěle doplňují 20palcová kola TechArt Formula IV Race obutá do pneumatik o rozměru 265/35 R20 vpředu a 325/30 R20 vzadu. Zákazníci ale mohou sáhnout i po kolech 21palcových, která obouvají pneumatiky o rozměru 265/30 R21 vpředu a 325/25 R21 vzadu.

Výkon je to, oč tu běží

Porsche vozí za zadní nápravou uložený šestiválec o objemu 3,8 litru, který je přeplňován dvojicí turbodmychadel. Sériově nabízí 540 koní ve verzi Turbo a 580 koní ve verzi Turbo S. Točivý moment pak vrcholí na 600 a 700 Nm. TechArt ale právě na výkonu zapracoval a nabízí rovnou několik výsledků.

První nabízí vyšroubování výkonu na 640 koní a točivého momentu na 880 Nm. Po tomto zásahu je auto schopno zrychlovat z 0 na 100 km/h za 2,7 sekundy a na 200 km/h za 9,2 sekundy. Omezovač maximální rychlosti zasáhne při 338 km/h.

Druhou a o mnoho zajímavější úpravou je naladění výkonu až na 720 koní a na točivý moment 920 Nm. Z 0 na 100 km/h umí zrychlit za stejný čas  jako při první variantě úprav, ale na 200 km/h to zabere už jen 8,5 sekundy. Omezovač v tomto případě zasáhne až v rychlosti 340 km/h.

Tohle Porsche není nic pro „kopačky“, které si na účesu potrpí víc, než leckterá modelka.

reklama

reklama