Prohlédněte si novou třídu S, vrchol luxusu od Mercedesu

Až 630 koní výkonu, nové šestiválce, osmiválce i dvanáctiválec, technické vychytávky jako z budoucnosti. To všechno nabízí modernizovaná třída S, která se změnila především uvnitř.
Mercedes důkladně modernizoval svou vlajkovou loď.
Mercedes důkladně modernizoval svou vlajkovou loď.
Mercedes-Benz
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Mercedes třídy S vždy platil za auto, které se nebojí experimentovat s nejnovějšími technologiemi. Nejinak je tomu i tentokrát. Faceliftovaná verze přináší například zážitkový systém nazvaný Energizing, který promyšleně využívá kombinaci ambientního osvětlení o 64 barvách, klimatizace, audio systému nebo masážních sedadel. Desetiminutový program vám pak zprostředkuje unikátní atmosféru na palubě přesně podle vaší nálady, od relaxace až po přípravu na sportovní trénink.

Opět o něco chytřejší jsou také asistenční a komfortní systémy. Podvozek Active Body Control umí monitorovat silnici před vozem až do rychlosti 180 km/h, a to i za šera, a podle toho bleskově přizpůsobovat své nastavení pro dokonalý komfort. S pomocí funkce Curve zároveň aktivně potlačuje odstředivé síly. Tempomat s vylepšenými senzory nyní více spolupracuje také s navigací a mapami, takže sám přibrzdí například před mýtnou branou nebo před plánovaným odbočením. V interiéru najdete nové velké displeje propojené do jediné plochy a rozšířené dotykové ovládání na volantu.

Downsizing podle Mercedesu

Německá značka dlouhodobě odmítala downsizing v jeho extrémní podobě, a tak se velké motory i tentokrát dočkaly modernizace namísto shazování válců. Třílitrové diesely nahrazují nové agregáty 2,9 litru optimalizované pro nové emisní normy, které už budou založené na testech skutečném světě. Verze S 350d se dvěma turby má výkon 286 koní a točivý moment 600 Nm, verze S 400d pak 340 koní a 700 Nm

Nový je i benzínový osmiválec v modelu S 560 se dvěma turby a schopností vypínání poloviny válců, který nabídne celých 469 koní a 700 Nm. Verze S63 AMG nahrazuje osmiválec 5,5 litru čtyřlitrovým biturbem o síle 612 koní a 900 Nm, které již úspěšně pracuje v menších řadách Mercedesu. K dispozici je však také prodloužený Mercedes-AMG S65 s šestilitrovým dvanáctiválcem o výkonu 630 koní a točivém momentu 1000 Nm a nechybí ani luxusní provedení Maybach.

 

Nová třída S

 

Mercedes-AMG S63

 

Mercedes-AMG S65

 

Maybach

Reklama
Reklama