7. března 2016 15:07

HITMAN šokuje krvavou reklamou na dámských záchodcích. Co čekalo uvnitř?

Dlouho očekávané pokračování zabijácké série na sebe umí upozornit.

Letošní Hitman už letos vzbudil jednu mediální vlnu. Hojně se řeší, že bude vycházet epizodicky, tedy po částech - v jeho žánru to je zatím celkem ojedinělý kousek. První Intro pack, který obsahuje prolog a mise v Paříži, vychází už v pátek, takže reklamní kampaň jede naplno.

Opravu originálním směrem se Hitman vydal na londýnské akci PC Gamer Weekender. Když návštěvnice zamířily na toalety, šokovaly je krvavé louže vycházející z kabinek. Uvnitř pak na ně čekalo upozornění na vycházejícího Hitmana a nápis "Klouže to, když jste mrtví".

Není to přitom první kontroverzní reklama. V roce 2006 poutal na díl Hitman: Blood Money plakát s polonahou ženou střelenou do hlavy a nápisem "Krásně zvládnutá práce".

Radek Londin

redaktor FTV Prima

Všechny články autora

Populární pořady na Prima Cool

RE-PLAY

Esport / Publicistický / Zábavný