Simpsonovi se v úvodu 31. série drsně pustí do youtuberů a influencerů

Populární seriál vtipně komentuje kulturu sociálních sítí.
Simpsonovi - z dílu The Winter of Our Monetized Content
Simpsonovi - z dílu The Winter of Our Monetized Content
Fox Broadcasting Company
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Simpsonovi právě v zámoří vstupují do 31. řady dílem, který se jmenuje The Winter of Our Monetized Content. Tvůrci v něm dokazují, že se nebojí pořádně říznout do aktuálních témat – v tomto případě do celebrit sociálních sítí a jejich pochybných způsobů, jak se prodávat lidem i sponzorům svého obsahu.

Hlavní zápletku dílu odstartuje rvačka Homera se synem Bartem, z které se stane virální hit na sdílecí službě MyTube, čehož si všimne potetovaný hipster Warburton Parker, online marketér a specialista na virální internetový obsah. Ten chce z otce i syna vytřískat ještě miliony views a taky spoustu dolarů skrze různá marketingová partnerství.

Bart, Homer a Warburton Parker v seriálu Simpsonovi
Autor: Fox Broadcasting Company Bart, Homer a Warburton Parker v seriálu Simpsonovi

Ve vedlejší příběhové lince se navíc Líza Simpsonová neprávem ocitne ve školním nápravném zařízení a zjistí, že bylo zprivatizované a děje se v něm něco hodně špinavého.

Epizoda si dělá srandu ze spousty známých značek v čele s Netflixem a hlavně z mnoha influencerů a jejich móresů. První diváci si taky všimli, že se v díle vůbec neobjeví Apu ani jeho prodejna Kwik-E-Mart, což naznačuje, že ačkoli tvůrci slíbili, že v seriálu nekončí, jeho role bude utlumená.

Který youtuber nebo influencer by si podle vás zasloužil největší pozornost Simpsonových?

Tento článek najdete v těchto speciálech
Reklama
Reklama