Apple čelí naštvaným uživatelům. Cpe jim do iPhonů upozornění na pořady, které nechtějí sledovat

Takhle vypadá agresivní marketing.
Lidé jsou naštvaní kvůli nevyžádaným notifikacím na iPhonech
Lidé jsou naštvaní kvůli nevyžádaným notifikacím na iPhonech
Apple / iStock.com / koláž
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Apple se tváří jako firma, které maximálně záleží na komfortu, bezpečnosti a celkově příjemné zkušenosti uživatelů svých zařízení. Jenže aktuálně mnoho z nich zuří. Do jejich iPhonů a tabletů totiž proudily notifikace upozorňující na dvojici show Carpool Karaoke. Jak jistě víte, jedná se o zábavný celebritní pořad v produkci Apple, kde se aktuálně představili Jason Sudeikis, Cardi B nebo Kendall Jenner.

Problém je, že se tím Apple proviňuje proti vlastní firemní politice, že nebude bez souhlasu posílat reklamní notifikace a spam, protože to samé zakazuje aplikacím ve svém App Store. Mnoho uživatelů se o své rozčarování podělilo na sociálních sítích:

Twitterové reakce uživatelů iPhonů
Twitterové reakce uživatelů iPhonů
twitter.com

Každopádně nejde o zdaleka první příklad podobného chování. Nejznámějším tlačením nechtěného obsahu byla spolupráce Applu s kapelou U2, jejíž novou desku Songs of Innocence si iPhony dokonce automaticky stáhly do svého úložiště a terorizovaly uživatele notifikacemi, že by si ji měly poslechnout. 

Reakce veřejnosti byly tehdy natolik negativní, že Apple nakonec přišel se speciální podpůrnou aplikací, která vyčistila telefony od nevyžádané dávky spasitelského rocku.

Je jasné, že chce Apple využít každé přiležitosti, aby vtáhnul lidi do svého předplatitelského ekosystému. Na hudbu už má Apple Music a na řadě je teď videoobsah ve stylu Netflixu.

Myslíte, že si tímto chováním může Apple skutečně znepřátelit své věrné fanoušky?

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama