Instagram zaplaví nová vlna reklam. Najdete je i na místech, kde doteď nebyly

Již brzy nebude místo, kde by na Instagramu nebyly reklamy. Populární sociální síť je nově nasadí do své variace na TikTok s názvem Reels, což už testuje v Německu, Brazílii, Indii a Austrálii. Přibude taky nový formát reklam ve stickerech neboli nálepkách.
Reklamy v Reels budou dlouhé až 30 vteřin a budou vypadat podobně jako ty, které už vídají uživatelé ve Stories (Příbězích). Na rozdíl od nich je však uživatelé budou moci komentovat, lajkovat a sdílet.
Uplynulo tak poměrně krátké období, které dal Instagram novým Reels na rozjezd a kdy nechtěl uživatele hned odradit záplavou reklam. Skrze Reels už se lze dostat i k nákupu produktů.
Další novinkou jsou reklamní stickery ve Stories. Nepůjde už pouze o vtipné doplnění příspěvků, ale budou v nich obsaženy odkazy, které po klepnutí povedou rovnou k nákupu produktů.
Velký výskyt komerčních stickerů očekává Instagram hlavně v příspěvcích influencerů. Umožní však komercionalizaci příspěvků všech uživatelů, kteří dostanou možnost reklamní stickery umístit do svých příspěvků. Z případného nákupu prolinkovaných produktů pak dostanou malou provizi.