Pechyn: Druhá liga bylo obrovské zklamání. Teď chceme potrápit SINNERS

Team Sampi má za sebou dost turbulentní období, ale aktuálně to vypadá, že si vše začíná sedat. Trojice novějších hráčů (kinzo, bery a Dytor) se do týmu skvěle zapracovala a v další sezóně Tipsport COOL ligy bude tahle sestava patřit mezi papírově nejsilnější týmy.
Pechyn, rozhovor
Pechyn, rozhovor

Na začátku sezóny se Sampi nepodařila kvalifikace, kdy ji naneštěstí přehrály celky ECLOT a Moops (později přeměněný na Universe). Tým si prošel velkým počtem změn a do týmu přišel i nový trenér d0di, který dříve působil v Team Brute. V druhé lize Sampi nezaháleli a z deseti odehraných kol hned osmkrát vyhráli, jednou vyhráli po prodloužení a jen jedinkrát si připsali porážku. I proto postoupili přímo do první ligy, kde mají nejvyšší cíle. Ty nám v rozhovoru nastínil Martin "Pechyn" Pechoušek, který v týmu spolu s Fragedem drží po celou dosavadní sezónu.

Jak se budeš obecně zpětně ohlížet za tou první polovinu letošní sezóny?

Byla to rozhodně jedna z těch horších polovin. Výsledky stály za nic, ačkoliv jsme se v průběhu pomaličku zvedali ze dna, tak to stejně dopadlo katastrofálně. Jediným pozitivem byl postup do 1. COOL ligy.

Vy jste na jaře museli bojovat v druhé lize. Jak tuto zkušenost hodnotíš a jaká podle tebe byla obecně úroveň druhé ligy, když z ní postoupily hned tři týmy do té první?

Upřímně moc ty zápasy kompetitivní nebyly, až na ty s Brute. Není se ale čemu divit, když je to druhá liga. Znamenalo to pro nás velké zklamání a hlavně nás to nejvíc mrzelo skrz organizaci, že jsme takto selhali.

Pechyn, rozhovor
Pechyn, rozhovor

Sestava Sampi se v průběhu posledních měsíců hodně proměnila a z původní pětky jste vydrželi jen ty s Fragedem. Co mohou v další sezóně Tipsport COOL ligy fanoušci čekat od tvých aktuálních spoluhráčů?

Každý z nich je individuálně a aimově vybaven, ale nejvíc bych asi vyzdvihnul Kinza, který obětuje hodně času díváním se na dema, ať už našich či lepších soupeřů.

Jak se na samotný návrat lig připravujete?

Naše denní rutina vypadá asi takhle. Sejdeme se mezi 12. - 13. hodinou, začínáme analýzou našeho dema z jakéhokoliv zápasu/kvalifikace, kdy nám kouč říká chyby z minulého dne a na co bychom se dnes měli zaměřit. Poté se koukneme na demo lepších týmů na mapu, kterou potřebujeme změnit/zlepšit a následně hodina serveru, kde si ukazujeme straty/granáty. Po serveru následují 4 tréninkové zápasy proti různým týmům. Na bootcampu to probíhalo víceméně stejně.

Jaké máte v rámci Tipsport COOL ligy ambice a koho vidíš jako vaše hlavní konkurenty? 

Ambice máme rozhodně nejvyšší, a to minimálně se dostat do finále a potrápit SINNERS. Je tu dost týmů, které stojí za zmínku, jako napříkad ECLOT, Dark Tigers nebo eSuba

Vy budete hrát obě dvě přední domácí ligy, do toho je vás občas vidět i v mezinárodních ligách a turnajích. Budete chtít nějakou soutěž upřednostnit, když nebude tolik času na trénink?

Zaměřujeme se hlavně na domácí scénu. Obě ligy jsou pro nás prioritou číslo jedna a kvůli tomu klidně obětujeme i některé mezinárodní ligy či turnaje. Pro mě jsou určitě lepší a hlavně zábavnější oficiální zápasy než tréninky, takže jsem za to rád, že už to všechno opět začíná.

Pechyn, rozhovor
Pechyn, rozhovor

Jak vnímáš aktuální období, kdy se asi na LANce jen tak nepodíváme?

LANky mi chybí neskutečně moc. Ta atmosféra, známé tváře a zážitky z každé akce jsou hlavním důvodem proč tu hru vlastně hraji. Nijak zvlášť ten čas netrávím, jelikož většinu stejně prosedím za počítačem.

Proč mají diváci fandit zrovna Sampi? V čem se budete oproti ostatním týmům lišit?

Proč by měli fandit Sampi ? Jednoduchá odpověď, protože jsme jedinej tým, který má v týmu zrzka. Náš herní styl se snažíme vybalancovat, jak po strategické části, tak i po té individuální.

Pechyna můžete sledovat také na Facebooku nebo sociálních sítích Team Sampi. Restart první Tipsport COOL ligy přijde již v pondělí 10. srpna a rozhodně se je na co těšit. Top přestupy a přehled jednotlivých sestav najdete na tomto odkazu.

 

Tento článek najdete v těchto speciálech

reklama