Speciální superkáry pro Gran Turismo 6
Automobilky dělají speciály pro počítačové hry jak na běžícím pásu. A proč ne. Je to nejlepší marketing, jaký se může vyskytnout. A navíc, posílají do nich to, co na silnice nikdy nepostaví. Pojďte se podívat na ty z GT 6.
Pro Grand Turismo vytály mnohé automobilky opravdu zajímavé kousky. U všech (bez výjimky) si jen povzdechneme, že je škoda, že nejezdí na silnicích. Pár vám jich tady představíme. Samozřejmě, že všechna čísla jsou smyšlená, ale leckdy stojí na základech skutečných aut, mohly by mít jejich motory, podvozky…
Mercedes-Benz AMG Vision Gran Turismo Concept
Tady si stuttgartská značka opravdu vyhrála. Postavila jedno speciální auto pro Gran Turismo 6 i pro Gran Turismo 6 Racing. Jde sice o prakticky stejný model, ale s upravenými částmi. Ohromné auto má vzpomínat na vozy, jako je 300 SL. I přes svojí velikost má mít jen 1384 kg, přičemž motor je tradiční V8 AMG se 430 KW a 799 N.m.
Závodní verzi poznáte podle velkého pevného zadního křídla (standardní verze jej má výsuvné). Zpětná zrcátka nahradila původní kamerky. Hmotnost vozu je 1300 kg, upraveno je pružení i řazení. Samozřejmě, že vše je hodně závodní.
Acura NSX
Alespoň virtuálně se můžeme projet v dlouho, ale opravdu dlouho slibovaném nástupci slavné Hondy NSX. V6 Twin-turbo, AWD, hybrid. Bližší informace nemáme.
BMW Vision Gran Turismo
Lidé, kteří jsou součástí naší facebookové komunity, tohle auto už znají.Tak jen telegraficky: základ v BMW M235i Racing, hmotnost 1180 kg, řadový šestiválec 3,0 l, 404 kW, 680 N.m.
Volkswagen TI Roadster Vision Gran Turismo
I o tomto autě jsme už psali a ukazovali první nákresy. Teď pár lepších fotek. Je to dvousedadlový roadster na dvacetipalcových kolech s třílitrovým TSI VR6 motorem. Výkon 375 kW. Převodovka DSG, pohon všech kol 4 Motion. Model v menším měřítku představil Volkswagen ve Wörthersee na srazu GTI.
Mitsubishi XR-PHEV Evolution Vision Gran Turismo concept
O tomhle autě toho Mitsubishi moc neuvedlo. Jen to, že jde o plug-in hybrid s masivním nasazením karbonových vláken všude, kde to jde. Pohon všech čtyř kol dostává výkon z nespecifikovaného motoru přes osmistupňovou dvouspojkovou převodovku.